منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

  • ۰
  • ۰

جکوزی فایبرگلاس

نکات مهم هنگام استفاده از وان جکوزی فایبرگلاس

هنگام استفاده از وان جکوزی باید دمای مناسبی داشته باشد. همچنین قبل از ورود به وان و جکوزی فایبرگلاس حتما دوش بگیرید. کارشناسان توصیه می کنند که حدود 15 تا 20 دقیقه در وان بمانید و بیش از این مدت در آب نمانید. همیشه سعی کنید سطح کلسیم و pH آب را به طور کامل بررسی کنید. اگر قصد استفاده از کلر یا برم را دارید مقدار آن باید کافی باشد.

اکنون که به اهمیت و تاثیر قابل توجه وان جکوزی  بر سلامت جسمی و روحی پی برده ایم، توصیه می کنیم بدون اتلاف وقت این سیستم مفید را در خانه و ویلای خود نصب کنید. می توانید از فروشگاه مدرن استخر که یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه تجهیزات استخر، سونا و جکوزی در کشور می باشد.

فیلتر استخر و جکوزی

فیلترهای استخر و جکوزی معمولاً فیلترهای شنی با مخازن فایبرگلاس و فلزی بزرگ و شامل بستر ضخیم ماسه ای مخصوص هستند و مانند پمپ ها و پکیج های تصفیه آب استخر یکی از ضروری ترین تجهیزات و لوازم استخر می باشند. آب از بالای مخزن فیلتر وارد می شود و در اثر نیروی جاذبه زمین به سمت پایین و روی ماسه حرکت می کند. ذرات کوچک ماسه، نمک و آلودگی را جذب می کند و در انتهای مخزن آب تصفیه شده جمع آوری و خارج می شود. با گذشت زمان و به دلیل گرفتگی ورودی های فیلتر شنی از شدت جریان آب در فیلتر کاسته می شود. اختلاف فشار را رعایت کنید و در صورت لزوم فیلتر را بشویید.

انواع جکوزی

جکوزی تکی: این جکوزی فایبرگلاس مانند وان حمام است و از پمپ برای تامین فشار آب استفاده می کند. این نوع جکوزی ها را می توان در حمام یا اتاق نصب کرد. پس از استفاده از جکوزی، آب آن تخلیه و جایگزین می شود. برخی از مدل های این جکوزی دارای عناصری هستند که آب را به خوبی گرم می کنند.

جکوزی چند نفره: این نوع جکوزی فایبرگلاس ها می توانند ظرفیت های مختلفی مانند 2، 4، 6، 8 و 12 نفره داشته باشند. که با توجه به ظرفیتشان ابعاد مختلفی دارند. در این مدل ها آب با فشار خاصی از طریق جت ها وارد جکوزی می شود. از این نوع در استخرهای عمومی هتل ها یا مجتمع های آبی استفاده می شود.

جکوزی پیش فاب: می توانید این جکوزی فایبرگلاس ها را پس از ساخت ویلا، استخر یا منزل خود خریداری و نصب کنید. برای این مدل ها نیازی به حفر زمین و لوله های داخلی نخواهید داشت.

جکوزی توکار: از این نوع جکوزی فایبرگلاس ها معمولا در استخرهای عمومی استفاده می شود. برای ساخت این مدل از جکوزی ها باید زمین حفر شده و قبل از ساخت آن لوله کشی مورد نیاز انجام شود. همچنین این جکوزی ها معمولا با ظرفیت های بالاتر ساخته می شوند و نیاز به پمپ تصفیه دارند.

جکوزی بادی: این جکوزی فایبرگلاس ها قیمت مناسبی دارند و به راحتی قابل حمل هستند. بنابراین برای استفاده در سواحل عمومی و مسافرت ها و یا حتی برای مصارف خانگی بسیار مفید هستند.

جکوزی فایبرگلاس

مزایا و کاربردهای جکوزی

اساس جکوزی فایبرگلاس ماساژ بدن افراد به کمک فشار آب از طریق جت است.

فشار آبی که جکوزی ب فایبرگلاس ه بدن وارد می کند باعث رفع خستگی می شود. بسیاری از افراد از این دستگاه برای ماساژ آب استفاده می کنند.

مهمترین مزیت جکوزی فایبرگلاس این است که برای درمان و تسکین دردهای عضلانی، مفاصل و استخوان استفاده می شود. بدن افراد به تناوب در معرض فشار آب فواره ها قرار می گیرد که باعث ایجاد آرامش و تسکین درد در بدن می شود.

برخی از افراد با کمک پله های جکوزی فایبرگلاس می توانند عضلات پا و پشت خود را به راحتی ماساژ دهند.

برخی از مدل های پیشرفته جکوزی فایبرگلاس از تجهیزاتی مانند سیستم تزریق گاز ازن برای ضدعفونی آب، چراغ های تزئینی، ماساژور، بلندگوی ضد آب، بالش زیر سر و امکان کنترل از راه دور استفاده می کنند.

می توانید یک وان حمام پر از فوم داشته باشید و بدون استفاده از آب زیاد به راحتی حمام کنید.

فشار آب در جکوزی فایبرگلاس به بهبود و افزایش گردش خون در بدن و کاهش استرس کمک می کند.

برای ورزشکاران حرفه ای، پس از یک جلسه تمرینی سخت، جکوزی فایبرگلاس می تواند بسیار آرامش بخش باشد و درد ناشی از ورزش را تا حد زیادی کاهش دهد.

مدل های پیشرفته به شما امکان استفاده از سیستم های صوتی، کنترل دما و زمان بندی را می دهند.

می توانید جکوزی را با آب گرم یا سرد پر کنید. آب سرد همچنین فواید زیادی در آرامش بدن دارد.

در بسیاری از موارد حضور در جکوزی فایبرگلاس می تواند به تسکین درد و افزایش آرامش بدن کمک کند و در بهبود کیفیت خواب تاثیر بسزایی داشته باشد.

چه مدت می توانیم در جکوزی فایبرگلاس بمانیم؟

ماندن طولانی مدت در جکوزی فایبرگلاس نه تنها مفید نیست بلکه ممکن است مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد، بنابراین بهتر است بین 15 تا 30 دقیقه از وان آب گرم استفاده کنید. البته بسته به عواملی مانند دمای آب در گردش در جکوزی، این زمان تا 45 دقیقه قابل افزایش است. به یاد داشته باشید که دقایقی پس از خروج از جکوزی فایبرگلاس می توانید دوباره وارد آن شوید.

اگر می خواهید هر روز از جکوزی فایبرگلاس به عنوان یک برنامه روزمره در زندگی خود استفاده کنید، باید بدانید که انجام این کار باعث کاهش استرس و تنش روزانه، تسکین درد و همچنین داشتن خواب با کیفیت می شود.

جکوزی خانگی چگونه کار می کند؟

انواع مختلف جکوزی فایبرگلاس معمولا دارای یک یا دو پمپ هستند که با استفاده از این پمپ ها فرآیند مکش آب را از خروجی های مخصوص وان جکوزی انجام می دهند. به طور خاص آب را تصفیه می کند.

در مرحله بعدی کارکرد جکوزی فایبرگلاس ها با انتقال آب به مشعل های حرارتی یا المنت های مخصوص، آب گرم شده و مجدداً از طریق پمپ وارد وان جکوزی می شود که در آنجا اقدامات لازم بر روی آب انجام می شود. در واقع این جت ها یا هیدروجت ها در ساختار جکوزی فایبرگلاس ها ماساژ بدن را انجام می دهند، این قسمت ها با تنظیم فرمان دریچه هوا آب و هوا را مخلوط کرده و با فشار بسیار بالایی وارد حوض جکوزی می کنند. که در نهایت با تلاطم آب داخل وان باعث عملیات ماساژ می شود.

چگونه انواع جکوزی فایبرگلاس را تمیز کنیم؟

برای عملکرد بهتر جکوزی باید جکوزی را تمیز و ضدعفونی کرد و در این خصوص باید در نظر داشته باشید که اگر جکوزی فایبرگلاس مجهز به سیستم تهویه آب نباشد، آب جکوزی باید کاملا تخلیه و تخلیه شود. جکوزی باید شسته و ضدعفونی شود. جکوزی های پیشرفته و مدرنتر مجهز به سیستم ضد عفونی هستند که هر چند وقت یکبار باید فعال شود تا جکوزی ضدعفونی شود.

برای ضدعفونی انواع جکوزی بهتر است ابتدا سطح آب جکوزی فایبرگلاس را تا حد استاندارد بالا ببرید و جت ها را به سمت پایین تنظیم کنید و سپس مایع ضدعفونی کننده را داخل مخزن بریزید. اطمینان حاصل کنید که شیر کنترل جکوزی بسته است، سپس اجازه دهید جکوزی به مدت 10 دقیقه کار کند. در مرحله بعد جکوزی را خاموش کنید و اجازه دهید محلول ضدعفونی کننده به مدت 30 دقیقه در جکوزی بماند و در نهایت جکوزی را خالی کرده و دوباره آن را با آب تمیز پر کنید و اجازه دهید چند دقیقه کار کند و سپس آب آن را تخلیه کنید.

جکوزی فایبرگلاس

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

جکوزی فایبرگلاس

قیمت جکوزی فایبرگلاس