منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سپتیک تانک

سپتیک تانک

سپتیک تانک به روش لجن فعال و بی هوازی کار می کند. به این ترتیب که پس از ورود به بخش اول سپتیک تانک پلی اتیلن و آرام کردن فاضلاب، مواد جامد شامل فضولات انسانی، چربی مواد غذایی و سایر مواد جامد موجود در فاضلاب در قسمت اول سپتیک تانک پلی اتیلن ته نشین می شوند و باکتری ها در ته سپتیک تانک مواد شروع به تجزیه شدن می کنند و لجن فاضلاب به قسمت دوم سپتیک تانک می ریزد. همچنین در طول فرآیند رشد باکتری ها به دلیل کمبود فضا و نوع سیستم بیولوژیکی داخل سپتیک تانک پلی اتیلن، باکتری ها با کمبود منابع انرژی مواجه می شوند و برای تامین انرژی شروع به خوردن خود می کنند. این فرآیند باعث کاهش حجم مایع داخل سپتیک تانک پلی اتیلن می شود. به عبارت دیگر سپتیک تانک پلی اتیلن ریست می شود. خروجی سپتیک تانک پلی اتیلن آبی نازک (بدون مواد جامد) اما بدبو است.

چرا سپتیک تانک یک راه مقرون به صرفه است؟

در حال حاضر متقاضیان زیادی هستند که مجوز استفاده نکردن از سیستم تصفیه فاضلاب را از مراجع قانونی محیط زیست دریافت کرده اند و به دنبال راهکاری مناسب برای جلوگیری از آلودگی میکروبی آب چاه و محیط زیست هستند.

راه حلی که انتخاب می کنند باید ضمن کاهش بار آلودگی، از بوی نامطبوع محیط جلوگیری کند و از همه مهمتر راه حلی مقرون به صرفه باشد.

استفاده از سپتیک تانک راه حلی مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای کاهش بار آلودگی های محیطی است و از آنجایی که باید کاملاً هواگیر و ضد آب باشد طبق استانداردهای مربوطه، دیگر نگرانی از بابت بوهای نامطبوع وجود نخواهد داشت.

همچنین از آنجایی که فاضلاب های بهداشتی و انسانی ماهیت اسیدی دارند، سپتیک تانک باید کاملا آب بندی شده و همچنین دارای شرایط ضد خوردگی باشد.

کاربرد سپتیک تانک

سپتیک تانک ها به طور گسترده در بخش های مختلف خانگی، بهداشتی و صنعتی استفاده می شود. برخی از کاربردهای اصلی سپتیک تانک عبارتند از:

پیش تصفیه و تصفیه اولیه فاضلاب بهداشتی واحدهای مسکونی، مجتمع های تجاری و اداری، هتل ها و رستوران ها با توجه به قوانین شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست

حذف ذرات، چربی و روغن های قابل ته نشین شدن در فاضلاب رستوران ها و سالن های غذاخوری برای جلوگیری از پر شدن سریع چاه جذبی و گرفتگی لوله ها به دلیل تجمع چربی و ذرات درشت قابل ته نشینی.

متعادل سازی و پمپاژ فاضلاب در سیستم های تصفیه فاضلاب

ابعاد سپتیک تانک

ابعاد سپتیک تانک تولیدی شرکت هلدینگ صنایع برتر متغیر بوده و در حجم های مختلف قابل تولید می باشد. این احتمال از آن جهت قابل توجه است که سپتیک تانک طبق فرمول متکف نمی تواند کمتر از 4.5 متر مکعب باشد، اما این امکان تنها برای نشان دادن قابلیت مانور خط تولید سپتیک تانک ذکر شده است. به عنوان مثال می توان سپتیک تانک 3.5 متر مکعبی را با قطر لوله 1.2 متر و طول 3.1 متر تولید و ارائه کرد.

ظرفیت سپتیک تانک را محاسبه کنید

معمولاً از سپتیک تانک برای فاضلاب بهداشتی استفاده می شود. بنابراین در اینجا روش محاسبه ظرفیت سپتیک تانک برای فاضلاب بهداشتی است. بر اساس استانداردهای موجود، ظرفیت سپتیک تانک برابر با حجم فاضلاب تولیدی روزانه در نظر گرفته می شود. بنابراین برای تعیین ظرفیت مورد نیاز سپتیک تانک ابتدا باید حجم فاضلاب تولیدی روزانه را محاسبه کرد. حجم فاضلاب بهداشتی معمولاً به طور مستقیم به تعداد افراد تحت پوشش بستگی دارد.

تعمیر و نگهداری سپتیک تانک

با توجه به فاصله زمانی لازم برای تخلیه مخزن نمی توان رقم خاصی را پیشنهاد کرد زیرا بستگی به شرایط کاری مخزن، کیفیت و کمیت فاضلاب خام دارد. به طور کلی اگر ظرفیت مخزن به درستی محاسبه شود و از ریختن زباله به فاضلاب جلوگیری شود، این مدت ممکن است بیش از یک سال طول بکشد. هیچ نوع ماده ضدعفونی کننده ای نباید در طول درمان و عملیات در مخزن ریخته شود. زیرا باکتری ها را از بین می برد.

تخلیه و تمیز کردن مخزن را می توان با پمپ انجام داد. البته می توان با ابزارهای دستی و حتی زهکشی فاضلاب های سطحی و لجن های موجود را از مخزن خارج کرد.

هنگام تخلیه مخزن تمام لجن ها را از مخزن خارج کنید زیرا در این فرآیند غیر ضروری است و پس از آن لازم است مقدار معینی لجن از مواد آلی حاوی باکتری در مخزن وجود داشته باشد. البته مواد ریزدانه و مواد غیر قابل تجزیه باید تخلیه و حذف شوند.

عوامل موثر در تعیین قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

ظرفیت

ابعاد دستگاه

جنس بدنه

مقاومت مورد نیاز بدن

نوع، اندازه و تعداد ورودی ها و خروجی ها.

برای تولید بدنه سپتیک تانک پلی اتیلن می توان از روش هایی مانند استفاده از لوله کاروگیت، لوله اسپیرال یا لوله کورتیوب استفاده کرد. استفاده از هر یک از روش های فوق در قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار خواهد بود. قیمت سپتیک مارپیچ تا حدودی بالاتر از قیمت کاروگیت و کورتیوب می باشد. دلیل این امر بیشتر مواد به کار رفته در بدنه مدل مارپیچ می باشد.

از آنجایی که در تولید لوله های ساختمان اصلی منبع سپتیک، قطر لوله و مقاومت رینگ در تعیین قیمت اهمیت دارد، در نتیجه ابعاد طرح در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. . به عنوان مثال برای تولید مخزن دو جداره 5 متر مکعبی می توان از لوله های کاروگیت با قطرهای 1.2، 1.4 یا 1.6 متر استفاده کرد که هر کدام هزینه منحصر به فردی خواهند داشت.

لازم به ذکر است که قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن به طور خلاصه حدود 90 درصد به بدنه مخزن و دو عدسی در ابتدا و انتهای آن بستگی دارد. سایر مشخصات فنی ارائه شده توسط خریدار از جمله تعداد ورودی و خروجی، قطر شیرهای اولیه و نهایی و ... تنها 10 درصد بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارد.

تولید سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلن

ویدئوی زیر نحوه تولید بدنه این محصول را نشان می دهد. تولید سپتیک تانک پلی اتیلن در کارخانه به این صورت انجام می شود که لوله های پلی اتیلن تک جداره با شکلی که قالب پروفیل داده می شود به دور سنبه می چرخند تا تونلی با قطر دلخواه مخزن بسازند.

در این زمان دو دستگاه جوش اکستروژن لوله های تک جداره را از داخل و خارج به طور همزمان جوش می دهند. این موضوع تا تامین طول مخزن مورد استفاده در تولید بدنه سپتیک مورد نظر ادامه دارد و در این لحظه با قطع خط یا قطع و وصل سیستم بدنه سپتیک پلی اتیلن بعدی تولید می شود.

 

 

  • منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر
  • ۰
  • ۰

مخزن کامپوزیت

مخزن کامپوزیت

سوخت یکی دیگر از منابع ارزشمندی است که می توان آن را با خیال راحت در مخزن کامپوزیت ذخیره کرد. بدون از دست دادن یا تغییر ویژگی های اصلی خود. در واقع یکی از ویژگی های متمایز مخزن سوخت کامپوزیت حفظ خصوصیات و کیفیت سیال است. بسیاری از صنایع برای سوخت ماشین های خود نیاز به ذخیره سوخت هایی مانند نفت و بنزین در مخازن ایمن دارند. عدم نشتی مخازن فایبر گلاس در محصولات سوختی از دو جهت بسیار ارزشمند است:

اول اینکه سوخت های فسیلی بسیار ارزشمند هستند و باید همیشه از هدر رفتن این مایع استراتژیک جلوگیری کرد.

ثانیاً نشت سوخت از مخازن و ورود آن به لایه های خاک نیز می تواند سلامت محیط را تهدید کند. و سطح آب زیرزمینی را آلوده کند.

منبع فایبرگلاس ذخیره آب آشامیدنی

آب انسان یا آب آشامیدنی پرمصرف ترین مایع در جهان است. به طوری که از آن به عنوان مایع زندگی نیز یاد می شود و مورد نیاز همه در خانه یا کارخانه ها یا صنایع است. آب آشامیدنی هم برای مصرف انسان و هم برای فعالیت های مختلفی که در آنها به آب آشامیدنی نیاز است. فعالیت هایی مانند تمیز کردن و ضد عفونی کردن مواد و مواد غذایی. به همین دلیل باید طوری نگهداری شود که نه تنها آلوده نباشد; همچنین طعم و رنگ آن نباید تغییر کند. مخ مخزن کامپوزیت به صورت کاملاً بهداشتی آب و سایر مایعات بهداشتی را بهتر از هر نوع مخزن دیگری ذخیره می کند.

مخزن اسید فایبرگلاس

به منظور نگهداری، ذخیره و حمل انواع اسیدهای خورنده و مواد شیمیایی سمی، خرید مخزن اسید فایبرگلاس بهترین انتخاب ممکن است. در واقع برای کارخانه هایی که با مواد سمی و شیمیایی کار می کنند، خرید مخزن اسید کامپوزیت الزامی است. زیرا تا زمانی که از این مواد سمی استفاده می شود، باید به طور ایمن نگهداری شوند. در غیر این صورت، مواد شیمیایی می توانند مناطق کاری، سلامت پرسنل و محله های مسکونی را تهدید کنند.

مخزن اسید فایبرگلاس مواد شیمیایی و اسیدها را به بهترین و مطمئن ترین شکل ذخیره می کند. به طوری که در غلظت و خواص این مواد تغییری ایجاد نمی شود و هیچ ماده شیمیایی دیگری به آن وارد نمی شود. همچنین از تغییرات شیمیایی ناشی از نور خورشید یا اشعه ماوراء بنفش و نفوذ گرد و غبار جلوگیری می کند. مخازن پلیمری مانند پلی پروپیلن، پلی اتیلن و فایبرگلاس عموماً هنگام برخورد با اسیدهای کم غلظت هیچ واکنش شیمیایی نشان نمی دهند. اما برای نگهداری و حمل اسیدهای با غلظت بالا، کامپوزیت (فایبر گلاس) قطعا بهترین گزینه خواهد بود.

انواع روش های تولید مخزن کامپوزیت

مخازن فایبرگلاس سفید پرکاربرد با روش های مختلفی تولید می شوند که در زیر به آنها اشاره می شود:

روش دستی: تولید مخازن فایبرگلاس به صورت دستی و تکه تکه (مژولار) انجام می شود. در نهایت نصب در محل پروژه انجام می شود.

روش ماشینی: بیشتر برای تولید مخازن افقی و عمودی مناسب است. انواع مخازن GRP با ظرفیت کم از این طریق تولید می شود. زیرا در تولید ماشینی، کل کار در کارخانه انجام می شود و دستگاه باید از نظر ابعادی قابلیت حمل به محل پروژه را داشته باشد.

روش باد ترکیبی: بهترین راه حل برای تولید مخزن کامپوزیت مکعبی.

جالب است بدانید که مخازن طراحی شده با روش های دستی را می توان در محل پروژه تولید کرد. کیفیت آب بالا، عدم گرفتگی، مقاومت محیطی بسیار بالا از جمله مزایای این مخزن کامپوزیت می باشد

نوع ساخت مخازن کامپوزیتی

به طور کلی مخزن کامپوزیت در دو مدل:

SMC (SMC)؛ (ترکیب قالب گیری ورق) و

GRP (GRP)؛ (مخازن آب پلاستیکی تقویت شده با شیشه)

آنها به صورت پانل (یکپارچه) و مونتاژ (مونتاژ داخل کارخانه) ساخته و تولید می شوند. انواع مخازن (پانل) کامپوزیتی مکعبی از پرفروش ترین محصولات این حوزه در بازار تجهیزات و ابزارآلات آب و فاضلاب می باشد.

طراحی مخزن کامپوزیت SMC

مخزن کامپوزیت SMC نتیجه فرآیند مواد تقویت شده کامپوزیت است که بهترین نوع فایبرگلاس است. این فرآیند به این صورت است که رشته های بلند مواد کامپوزیتی (X> 1 اینچ)، معمولاً الیاف کربن، در حمامی از رزین ترموست (معمولاً رزین پلی استر، رزین وینیل استر یا رزین اپوکسی) ساخته می شوند.

الیاف بلندتر در SMC باعث خواص استحکام بهتری نسبت به محصولات قالب‌گیری فله استاندارد (BMC) می‌شود. به یاد داشته باشید که ساخت مخازن کامپوزیت SMC علاوه بر مزایا، معایب خاص خود را نیز دارد.

تولید مخزن کامپوزیت GRP

مخازن آب GRP یا مخازن آب پلاستیکی شفاف تقویت شده در حال حاضر واحد ذخیره سازی آب استاندارد پیشرو در بازار هستند. مخازن GRP به دلیل طراحی فایبرگلاس سبک و قوی و در عین حال قابل استفاده، ذخیره آب ایمن را بدون خطر خوردگی یا آلودگی باکتریایی فراهم می کنند.

نصب مخازن فایبرگلاس

نصب مخازن فایبرگلاس چه در مدل های پانلی و چه در مدل های مدفون و استوانه ای باید توسط مهندسین متخصص و مجرب انجام شود. همچنین هنگام نصب مخزن کامپوزیت (در تمامی مدل ها) همیشه به 2 نکته اساسی توجه کنید:

مخزن را به آرامی در محل نصب خود قرار دهید.

سطح زیرین محل نصب (اعم از آسفالت سطحی یا گودال عمیق) باید تراز باشد.

نصب دفن شده مخزن کامپوزیت با حساسیت بسیار بیشتری همراه است. زیرا نوع حفر گودال، میزان ارتفاع حفر، استحکام لایه زیرین بستر، تراکم خاک یا اجرای لایه بتنی، الک خاک، نحوه خاکریزی اطراف مخزن کامپوزیت ، عاری بودن کف از قلوه سنگ و اجسام نوک تیز و غیره باید تحلیل و بررسی شود

به طور کلی نصب این مخازن به دو صورت مونتاژ در کارخانه و جداسازی در محل پروژه انجام می شود. در حالت مونتاژ کلیه کارهای ساخت مخزن در کارخانه انجام می شود و فقط برای نصب نهایی به محیط پروژه منتقل می شود. گاهی به دلیل ظرفیت های زیاد و سختی فرآیند انتقال به مقصد، از روش تولید دمونتاژ استفاده می شود. دمونتاژ به پیکربندی قسمت های مختلف مخزن کامپوزیت در محیط نصب (محل پروژه یا صنعت) اطلاق می شود.

مخزن فایبرگلاس مکعبی

این مدل نسل جدیدی از مخازن فایبرگلاس است که عمر آن در صنعت کشور به دو دهه هم نمی رسد. مخزن کامپوزیت مکعبی برای ذخیره حجم زیادی آب یا مایعاتی که دارای pH متعادل هستند در نظر گرفته می شود. البته با مشاوره با کارشناسان گروه هلدینگ صنایع برتر می توان سایر سیالات زیستی را نیز در این منابع نگهداری کرد.

مخزن کامپوزیت مکعبی که دارای دیواره ای مستحکم از پنل های کامپوزیت است که همانند پانل ها در کنار یکدیگر قرار گرفته و حجم بسیار زیادی تا 3000 متر مکعب و حتی بیشتر را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از بزرگترین مزایای این مخازن نصب بسیار ساده و آسان، قابلیت جداسازی و جابجایی در صورت نیاز، قیمت اقتصادی و طول عمر بسیار بالای آنها می باشد.

  • منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر
  • ۰
  • ۰

رزین سختی گیر

چگونه رزین سختی گیر آنیونی پایه قوی را حفظ کنیم؟

رزین آنیون پایه قوی حاوی مقدار معینی آب است که باید در حین حمل و نقل و ذخیره سازی تا حد امکان پایین نگه داشته شود. اگر رزین در حین نگهداری کم آب شد، ابتدا باید آن را در آب نمک غلیظ (10-%) خیس کنید و سپس به تدریج آن را رقیق کنید و مستقیماً در آب قرار ندهید تا از انبساط و شکستن سریع رزین جلوگیری شود. در ذخیره سازی طولانی مدت، رزین قوی باید به شکل نمک تبدیل شود و رزین ضعیف را می توان به شکل هیدروژنی مربوطه یا شکل پایه آزاد تبدیل کرد و همچنین می تواند به شکل نمک تبدیل شود و سپس در آب تمیز خیس شود.

در طول نگهداری یا حمل و نقل، رزین سختی گیر باید در محیطی با دمای 5 تا 40 درجه سانتیگراد نگهداری شود تا از سرد شدن یا گرم شدن بیش از حد جلوگیری شود که بر کیفیت تأثیر می گذارد. اگر در زمستان تجهیزات عایق وجود نداشته باشد، می توان رزین را در آب نمک ذخیره کرد و دمای آب نمک را می توان با توجه به دمای هوا تعیین کرد.

عملکرد رزین سختی گیر

رزین به گونه ای در داخل مخزن سختی قرار می گیرد که یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب را گرفته و با یون های سدیم موجود در آب جایگزین می کند و آب را نرم می کند. پس از چندین ساعت استفاده، رزین نیاز به بازسازی با توجه به سرعت جریان دارد که برای بازگرداندن رزین به حالت اولیه نیاز به محلول آب و نمک دارد. برای عملکرد بهتر رزین داخل سختی گیر بهتر است هر دو سال یکبار رزین را تعویض کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

فرآیند تبادل یونی اغلب برای جداسازی و تمیز کردن فلزاتی مانند اورانیوم از پلوتونیوم و سایر اکتینیدها از جمله توریم استفاده می شود. تبادل یونی تنها راه حل برای جداسازی خاک های کمیاب برای سال های متمادی بود، اما این فرآیند توسط اسپیدینگ در سال 1940 توسعه یافت.

برای این کار، محلولی از آب و نمک (نمک سخت‌کننده) NaCl مورد نیاز است. برای شارژ مجدد یا احیای رزین سختی گیر ابتدا باید سیستم دستگاه سختی گیر را با عمل نرم شدن آب به داخل مخزن سختی گیر هدایت کرده و پس از چندین بار بازسازی رزین انجام شود. در این حالت رزین دارای ظرفیت تبادل یونی و نرم شدن آب است. دارد

پس از تمیز کردن محیط، باید با دو برابر مقدار نرمال آب و نمک تصفیه شود تا رزین کاتیونی احیا شود. شایان ذکر است که محلول آب نمک باید بین 2 تا 4 BV / ساعت (0.25 تا 0.5) بازسازی شود و سطح بازسازی (مقدار NaCl در هر لیتر رزین) به طور معمول کمتر از واحدهای احیا شده است. همزمان باشد

مقدار NaCl برای بازسازی رزین سختی گیر معمولا بین 50 تا 150 گرم در هر لیتر رزین است.

شباهت رزین کاتیونی و آنیونی

رزین سختی گیر کاتیونی و آنیونی هر دو دانه های کوچک، متخلخل و پلاستیکی هستند. اندازه این رزین ها تقریباً 5.5 میلی متر قطر دارد که متغیر است. هر مهره رزین همچنین باید دارای یک عدد خنثی کننده باشد که بتواند به داخل و خارج مهره حرکت کند، که در طی عملیات تبادل یونی با یونی با بار مشابه مبادله می شود (زمانی که محلول آبی از روی مهره ها عبور می کند و تبادل یونی رخ می دهد، از دست دادن آلودگی نامطلوب می شود).

رزین تبادل یونی

تبادل یونی یک واکنش شیمیایی برگشت پذیر است که در آن یون های حل شده در یک محلول با یون هایی با بار الکتریکی یکسان یا مشابه جایگزین می شوند. رزین تبادل یونی ماده ای است که از پلیمرهای آلی (پلی استایرن در بیشتر موارد) ساخته شده است و در واقع یک بستر فیزیکی است که واکنش شیمیایی نمی دهد اما فرآیند تبادل یونی را تسهیل می کند. دانه های رزین تبادل یونی معمولاً بسیار کوچک (1.25-0.25 میلی متر) و کروی شکل هستند و ظاهری شفاف و ژل مانند دارند. در فرآیندی به نام پلیمریزاسیون، پلیمرهایی که رزین تبادل یونی را تشکیل می دهند با هم یک ماتریس پلیمری را تشکیل می دهند که در آن نواحی مختلفی برای فرآیند تبادل یونی وجود دارد. یون های دارای بار مثبت (کاتیون ها) یا یون های دارای بار منفی (آنیون ها) توسط گروه عاملی خود به این مناطق از زمینه پلیمری متصل می شوند و فرآیند تبادل یونی توسط رزین انجام می شود.

رزین تبادل یونی در تصفیه آب

آب تامین شده از منابع مختلف آب مانند چاه ها، رودخانه ها یا دیگر آب های سطحی دارای محتویات متفاوتی است که بسیاری از آنها به صورت یون هایی با بار الکتریکی مثبت یا منفی وجود دارند. یون هایی مانند کلسیم و منیزیم که از عوامل سختی آب هستند، یون نیترات که برای سلامتی انسان مضر است و سایر یون ها به راحتی توسط رزین های تبادل یونی برای تصفیه آب از آب خارج می شوند. آب حاوی یون های مختلف از بستر رزین عبور می کند و یون های دارای بار الکتریکی مثبت یا منفی با یون هایی با همان بار الکتریکی جایگزین می شوند و به ماتریس پلیمری رزین تبادل یونی متصل می شوند. این جابجایی یون به گونه ای صورت می گیرد که تعادل شیمیایی در واکنش برقرار می شود. با گذشت زمان و استفاده مداوم از رزین تصفیه آب، تمام نواحی موجود برای فرآیند تبادل یونی در ماتریس پلیمری رزین اشباع شده و رزین باید بازسازی شود. بسته به نوع رزین، بازسازی توسط محلول آب و نمک، محلول اسید یا محلول سوزاننده انجام می شود.

رزین تبادل یونی با عملکرد قوی

رزین آنیونی پایه قوی (SBA) معمولاً از یک ماتریس پلی استایرن ساخته می‌شود که برای تثبیت آنیون‌ها به مکان‌های تبادل یونی کلرومتیله یا آمیخته شده است. رزین آنیونی پایه قوی به دو نوع 1 و 2 تقسیم می شود. نوع 1 یون های کلرید (Cl-) و یون های هیدروکسید نوع 2 (OH-) را با آنیون های موجود در آب مبادله می کند.

رزین تبادل یونی آنیونی ضعیف

رزین آنیونی بازی ضعیف (WBA) معمولاً از یک ماتریس پلی استایرن تشکیل شده است که کلرومتیله شده و سپس آمیناسیون با دی متیل آمین انجام می شود. رزین آنیون پایه ضعیف منحصر به فرد است زیرا یون قابل تعویض ندارد و به عنوان جاذب برای حذف آنیون های مرتبط با اسیدهای معدنی قوی استفاده می شود.

کاربردهای رزین سختی گیر

رزین سختی گیر کاربردهای فراوانی دارد و مصارف خانگی و صنعتی دارد. از رزین در موارد زیر برای حذف سختی آب و جلوگیری از تشکیل رسوب استفاده می شود.

دیگ بخار

مبدل های حرارتی

برج خنک کننده

سیستم های خنک کننده

تجهیزات گرمایشی

از بین بردن سختی آب نمک، آب چاه و آب های سطحی

صنعت رنگرزی

موتورخانه ها

خشکشویی ها

تصفیه آب و فاضلاب

  • منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر